söndag 29 maj 2011

Söndagsmorgon

Imorse fick jag en välbehövlig sovmorgon! Det var en krånglig natt och Älskling gick upp med lillkillen när det blev ljust. Sedan sov jag tre (3!!) timmar till! Såå skönt! :D När jag kom upp var kaffet nästan färdigt och det doftade gott av ugnsvarma bröd. Mys!
Det var inga problem att låta bli de varma bröden. Jag kände att det räckte med doften för att få morgonmyskänsla och var helt nöjd med mina flatbröd med smör&ost :)

Saker som får mig på bra morgonhumör är just ljudet av puttrande kaffe och doften av nybakat! Kanske kommer det sig från min barndom då mamma brukade baka bröd som var färdigt lagom till frukosten.. Grattis på mors dag, finaste mamma!

1 kommentar:

  1. Härligt med sovmorgon :-)

    Även om mamman har gett dig fina minnen så hoppas jag att hon inte har stressat dig till att leva upp till orimliga mål :-)

    Kram på dig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...