tisdag 24 maj 2011

19

Vägde mig imorse och blev lite ledsen. Upp nästan ett kilo på ett dygn. 75.9 nu. Fast det är ju heller inte så konstigt med tanke på att jag mest smååt hela dagen igår.. Och ingen vettig lunch åt jag heller. Blä. Jag hoppas att det bara är vätska ;)

Idag går det väl sådär..

Frukost: mandelbröd med smör&ost&gurka. Kaffe.

Mellanmål på café med söta syster: en alldeles för stor chokladbiskvi (älskar biskvier..) och två glas vatten. Jag försökte få henne att äta upp halva, men hon tog bara en yttepyttebit vilket gjorde att jag, dumt nog, åt upp nästan hela fastän jag inte var hungrig..

Lunch: proteinshake, vitaminer och ett glas vatten.

Mellanmål: ostgratinerad makrill i tomatsås och svartpeppar&oregano

Middag: grillade revbenspjäll

Kvällsmys: yogite och kesolamalta med jordgubbar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...