tisdag 17 maj 2011

Skithår!

Jag är lite arg på mitt hår! Det är alldeles trasigt i topparna och trasslar ihop sig, men jag vill inte klippa av det! Jag toppade lite själv igår, men egentligen borde det klippas av rejält så det kan få en ny start..

Jag klipper mig med hjälp av den här instruktionen och för tillfället så är det en V-formad klippning. Egentligen skuller det blivit U, men det blev V igår :)
Och helt ärligt så blir min klippning minst lika bra som hos frisören-på-hörnet! *nickar*
Och mycketmycket billigare, hihi.

Och jag tror inte att Garants balsam är riktigt bra just nu. Håret känns strävt, liksom "raspigt", som om hårstråna är tjockare än de brukar. Som om någonting ligger utanpå hårstrået eller nåt. Det blir så ibland och jag vet inte riktigt varför. Men den här gången sammanfaller strävheten väldigt mycket med bytet av balsam. Så det blir nog till att byta till nåt annat igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...