fredag 25 november 2011

Uppe halva natten

Jag berättade ju att jag tog en mugg kaffe igår vid 17tiden medan älgsteken puttrade.
Och jag tror nog mina adenosinreceptorer blivit nästintill rena och fitforfight igen efter dessa fyra dagar, för plötsligt var klockan över midnatt och jag var inte ens trött ännu! Jag brukar normalt slumra till av extrem trötthet vid halv tio på kvällen (trots att jag inmundigat en halv liter kaffe bara 6 timmar tidigare)!



Och även om jag inte var i säng förrän ett så var jag ändå inte helt väck i huvudet när lillkillen ville ha uppmärksamhet vid 6 (som jag brukar vara). Och jag sov faktiskt rätt gott med :)

Så nu kanske det är ok att dricka lite kaffe då och då igen. Jag ska försöka hålla mig till en gång om dagen och helst inte på morgonen. Eller, ja, helst inte på eftermiddagen heller. Hehe.


(kudden kommer från cushywushy.com)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...