tisdag 22 november 2011

Kaffeutmaningen är igång i alla fall!


Igår gick jag hela dagen utan kaffe och jag kände att kroppen inte ville det. Den ville ha kaffe. Verkligen. Så därför var det desto viktigare att stå emot. Och jag klarade det!

Imorse blev det inget frukostkaffe heller.

Men en oplanerad tur till det blågula varuhuset med söta jättegravida lillasyster gav en lugn förmiddagsstund i restaurangavdelningen och då blev det faktiskt en liten kopp kaffe. En lagom storlek på koppen där, jämfört med mina stora greengatemuggar hemma, haha.

Nu är klockan eftermiddagskaffe, men jag har ingen mugg framför mig.

Så, hittills går det bra :D


(koffeinmolekyl från 123rf.com)

2 kommentarer:

  1. Fan, va duktig du är! Bara en liten kopp! HEJJA DIG! Skitbra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Tack för påhejjandet! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...