fredag 25 november 2011

Träningssugen som attan!

Efter en titt på fina peppbilder hos Smaljeansen! så blir jag sugen på att komma iväg! Jag känner mig oftast för trött, seg och lat för att ta mig iväg till gymmet så om jag hittar på nåt aktivt så blir det för det mesta bara en powerwalk, lite spring i trapphuset eller några benböj och armhävningar i vardagsrummet..

Men idag, just nu, vill jag iväg på bodycombat! Men jag är en sån där som inte vill gå dit och träna ensam om jag inte varit där på ett tag. Men vaddå, det är väl bara att komma iväg! Just do it, liksom?

2 kommentarer:

  1. Just precis...man ska inte försöka utan bara göra ;-) som om det vore det lättaste...hoppas du hittar lusten att gå iväg och inte bara lusten att ;-)

    SvaraRadera
  2. Jovisst, jag kom iväg idag faktiskt! Igår var ju lite sent ute för att få plats på passen. Men idag fanns en reservplats till mig! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...