torsdag 17 november 2011

Vad händer idag då?

Här är det grönsaksdagen idag. Alltså, jag får leverans av mumsiga saker och då gäller det att jag är hemma och kan öppna dörren. För jag vill ju inte att sakerna fryser och blir förstörda utomhus ;)
Dagens leverans består av en MonsterMixLåda (mina favoriter, bland mycket annat, i lådan idag är hallon, bananer, vitkål och citron), en AvokadoPåsen, en TomaterGurkor och en PaprikaPåsen :D

Imorse var Älskling nere på hörnet och hämtade lådan från bodystore som kom igår. Nytt mandelmjöl och hasselnötsmjöl (lyx att slippa mala själv, även om del nyttigheter kanske försvunnit i påsen redan) och en ny tub aloegel och andra småsaker.

Nyss hällde jag i mig morgonens sista kopp kaffe och ska strax ta itu med köket efter familjens frukoststök. Pust. Men först lite bloggsurfande, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...