tisdag 22 november 2011

Jag vill faktiskt inte

Jag tänkte ju hoppa på den där Whole30-utmaningen och allt var frid och fröjd. Men under dagen som gick igår (då allting gick galant) så insåg jag att jag faktiskt inte vill göra den just nu. Inte att jag tror att det kommer att bli en alltför tuff utmaning. Inte att jag tror att jag inte kommer att kunna klara det. För det tror jag att jag kan. Men jag vill helt enkelt inte just nu.


Efter att ha levt helfokuserat i ett år så känner jag att jag faktiskt vill släppa lite på alla måsten fram till jul. Min favoritdel av året. Jag vill kunna krypa upp med en filt, tända ljus och en mugg glögg på söndagarna. Jag vill kunna äta en pepparkaka till glöggen. Jo, faktiskt! Och jag vill kunna smaka på lussebullen på luciamorgon. Det är inga stora hemska snedsteg jag ser framför mig, men om jag ska göra Whole30 så vill jag verkligen göra den ordentligt! För jag vill ju inte pajja de bra resultat jag hoppas på att få.

Så jag skjuter upp starten till den 3e januari! Och då är det all-in som gäller! Yiihaa! :D

2 kommentarer:

  1. Om du skjuter upp den till efter alla goda helger så ska jag mer än gärna hålla din hand under de 30 dagarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja! Vad kul Majja, att du vill vara med! Så mycket lättare när man har lite bloggsällskap :D
    Och som du ser så satte jag nya startdatumet EFTER Ivanhoe, hihi.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...