måndag 21 november 2011

Första dagen på Whole30..



.. och shit vilken huvudvärk jag har! Och jag är störtseg!
Ja, inte beror det på att jag dragit ner på socker eller så. Det här är ren kaffehuvudvärk. Hjälp. Gaah!
Vid den här tiden (15:30) brukar jag just hälla i mig kanske andra muggen av tre (typ en 2,5-3dL-mugg..) för eftermiddagen. Och under förmiddagen hade jag druckit tre såna muggar med. Så.. ni kanske kan ana lite varför jag tror att det kan vara bra att dra ner lite? ;)

Well. Inte en enda kaffedroppe har jag fått i mig idag. Ännu. Men jag vill såå gärna, bara en mugg.. ? *frågar snällt*

I övrigt, vad gäller övriga självaste Whole30-grejjen (man måste nog inte utesluta kaffe egentligen) så är det inga som helst problem! Jag klarar det galant hittills :D


(bild från smallworldbeauty.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...