torsdag 30 augusti 2012

Redan?





Eller, tja, såå "redan?" känns det inte ändå tror jag.
Ibland har det känts som om 30 dagar är sååå lång tid, hehe. Men sen vissa dagar har jag inte ens tänkt på det. Men nu är det klart alltså. De där trettio dagarna då jag uteslutit allt socker, mjöl (utom kokosmjöl) och mejeriprodukter. Bara ren ren mat. Kött, fisk, fågel, ägg, määängder av grönsaker och så en hel del frukt. Det har varit mumsiga dagar! Alla utom en dag, då jag nog byggde en felkombo på middagstallriken. Men man måste ju våga testa nya kombinationer, eller hur? *ler*

Men jag har banne mig klarat det! Hurra vad jag är bra! Vilken självdiciplin jag haft vissa dagar! Och vad mycket nyttigheter jag har stoppat i mig! Varsågod, kroppen! :D

Lite mer omfattande utvärdering kommer senare.
Nu ska jag äta kycklingsallad!


Vad äter ni till middag ikväll?




4 kommentarer:

  1. Japp, du är grym! Bra jobbat! Jag äter paleo nu. Igen. Fast jag äter också jordnötssmör. Och varje fredag äter jag "inte-paleo" :-)Men jag närmar mig lite allafall. Hur tänker du om fortsättningen nu då? Resten av livet liksom...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vad kul att du är inne på paleo igen! Även om man svävar iväg lite ibland så är det nog det bästaste för kroppen ändå!

      Hur jag ska göra i fortsättningen tänkte jag förmedla i ett utvärderingsinlägg, men det tar så lång tid att skriva ihop det, så jag kan svara snabbt här så länge:
      Jo, jag tänker fortsätta enligt whole30planen! Helt klart! Inga problem! Fast med några utsvävningar "vid behov" ;)

      Radera
  2. Hurra! Jag tycker augusti har flugit förbi jättefort :) Det blir spännande att läsa ditt utvärderingsinlägg sen.

    Jag tror det är toppen att fortsätta äta så här, med vissa utsvävningar ibland. Livsstilen är för min del här för att stanna och det känns riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jomenvisst har augusti gått jättefort! (Mesta delen i alla fall, hehe.)

      Visst är det toppen! Kul att du trivs med dina nya vanor! :D

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...