fredag 3 augusti 2012

Whole30: dag 3

Mål 1: frittatta med spenat och paprika

Mellanmål: kaffe med kokosmjölk

Mål 2: coleslaw, laxbiffar och grönsallad

Mellanmål: svart kaffe och några rostade hasselnötter

Mål 3: coleslaw, lövbiff, paprika, gurka, morötter + jordgubbar&banan

Idag har varit en bra dag. Lite seg efter att vaknat av minikillen några gånger under natten. Inte så ilsk idag ;D Tendens till huvudvärk ett tag, men jag klarade mig! Och idag har magen varit med mig och jag har varit lagom hungrig till alla mål. (Mellanmålen räknas inte. Hade jag inte druckit kaffe, eller valt att förlägga kaffet till frukost eller "på maten" så hade det inte blivit mellanmål alls, vilket ju är bäst egentligen, men jag inbillar mig att kroppen tar upp näringen bättre om man inte dricker störande kaffe så tätt inpå måltiden.) Jo. Bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...