tisdag 28 augusti 2012

Tisdagsfrukost medan regnet öser ned


Idag är det lugnt här hemma men ändå fullt upp. Jag har massor att göra och efter en stressig morgon var det såå gott med en rejäl frukost! (Nej, jag hann inte äta tillsammans med familjen, valde att klä på mig istället, hehe.) Hittade färska kycklingfiléer för halva priset i närbutiken och detta blev en snabbfrukost med soltorkade tomater, vitlök, balsamvinäger, buljong och lite rött och grönt till. 


En tallrik (med ännu mer broccoli och med morötter till istället, då jag åt upp hela paprikan själv..) forslades bort till Älskling som missade att ta med sig lunch till jobbet idag. Tur för honom att jag äter lunchfrukost och att jag ändå skulle iväg en sväng under förmiddagen, och tur för mig att vi har bil nu! 


En kopp kaffe senare och en stor klick mandelsmör till efterrätt är jag redo för dagen!
Nu ska här fixas och grejjas!

Hoppas att ni har en underbar regnig dag idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...