tisdag 7 augusti 2012

Hur kul är det egentligen?

Alla de "Whole30: dag X"-inlägg jag gör kan ju bara inte intressera någon.. *flinar* Om någon undrar så är det mest för mig själv jag skriver dem. För att ha lite koll. För att kunna gå tillbaka och se senare.

Nu ska jag tömma telefonen så att jag har plats för lite bilder igen så kanske det kommer upp ett mer intressant inlägg senare idag, hihi. Eller, tja, intressant och intressant. Det blir i alla fall nåt annat än de dagens-inlägg som kommit på sistone ;)

Förresten har vi höstruskkänsla utanför fönstret! Jejj! Så jag har krupit in i en skön långärmad tröja och ätit varm, mustig currygryta till frukost med tända ljus på bordet! Myyys!


2 kommentarer:

  1. Nu är någon här och kollar och är visst intresserad.
    Jag håller på att försöka få ordning på min illa hanterade kropp och läser med stort intresse alla dina inlägg.
    Kram och lycka till med din satsning på Whole:30. Jag tror du kommer att lyckas med detta precis lika bra med allt annat du har företagit dig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, vilken tur att du kom förbi :)
      Jag hoppas att du får ordning på din kropp.. *kramar*
      Tack för lyckatillet och dina fina ord!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...