fredag 24 augusti 2012

Längtar lite nu

Jag börjar se slutet på de trettio dagarna nu. Och jag börjar fundera över vad, i matväg, jag ska "unna" mig när de är slut. Jag antar att det inte är ovanligt att man flippar ur helt och äter allt man undvikit, men jag vet ju (av erfarenhet) att det är dumt, hehe. Magont, huvudvärk, lättretlighet och lätt till tårar -  nejtack. Det är inte värt det.

Men det jag antagligen kommer att göra är att baka mina favoritkakor! De innehåller ju varken mejeriprodukter eller gluten. Däremot lite socker (i form av lönnsirap). Och mörk choklad. Mmmm... *längtar* Jag har ju inte ätit choklad på.. suuuuperlänge! Har nog aldrig gått så länge utan det *gasp!*

Och så blir det nog lite grädde/mjölk i kaffet. Måste ju börja vänja mig lite vid mejeriprodukter igen. För i år vill jag kunna äta lite tomtegröt i adventstider ;)


Vad, i matväg, brukar du "unna" dig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...