torsdag 9 juni 2011

34

Igår blev det lite nytt till frukost: keso, krämfräs och en stor klick grädde blandades med en nypa vaniljpulver. Ovanpå hällde jag en halv deciliter blandade nötter och kanel. Mumsigt!

Lunch: en liten portion med köttfärssås gjord med en dolmioburk.

Mellanmål: glömdes bort.

Middag: hamburgare med ost och dressing

Kvällsfika: Inget, jag var helt nöjd efter hamburgermiddagen! Jej!

Ingen kolhydraträkning denna dag. Tänkte att jag måste komma ifrån räknandet och äta rätt bara helt enkelt. Jag blir så lätt helt besatt av att räkna och ha mig. Inte bra. Inte bra.

Hamburgerdressing
En halv burk krämfräs
En stor matsked majonnäs
En matsked tacosås
En nypa curry

Om man vill lyxa till det ännu mer kan man hacka ner lite inlagd gurka eller ta bostongurka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...