torsdag 30 juni 2011

56

Igår kväll hämtade Älskling hem min stegräknare som kommit till affären-på-hörnet.
Jättefin och smidig och mindre än jag trodde :)
Det bästa med den är att man även kan ha den i väskan och den räknar rätt ändå! Häftigt :)

Älskling köpte även med sig mumsig glass till mig som åts långsamt och njutningsfullt framför Stargate Atlantis <3 Sedan somnade jag som en stock..

Idag har jag hunnit äta frukost. Idag är en lugn dag.

Och min sötaste minstaste systerson fyller ett år idag! Hurra! Hurra!


3 kommentarer:

  1. Har du provat stegräknaren än? Är den bra?

    SvaraRadera
  2. Du kan väl lägga den i makens byxor så kan han väl gå lite för dig :-)
    Skämt å sido, jag tror på stegräknare...man blir liksom lite extra taggad.
    Glass till Atlantis måste väl nästa vara veckans bästa :-)

    SvaraRadera
  3. Hur går det med stegen? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...