torsdag 8 september 2011

Veckovägningen

Minus 0,7kg.

Ännu ett delmål uppnått! Jejj! :D

2 kommentarer:

  1. YÄJJ!!! Grattis!

    Japp, just nu ligger jag också under 1000kcal per dag, mest för att jag har det som sport att äta så mycket som möjligt för så lite kalorier som möjligt! igår kväll vid 22 så stekte jag en kotlett som jag åt med 30 gram fetaost bara för att jag insåg att jag ätit för lite under dagen. Så jag är inte hungrig direkt! Morgonvikt 67,5kg vilket egentligen är ointressant för egen del då jag har snöat in på att mäta fettprocent istället ;-)

    Tycker du att du har fått några hälsovinster av LCHF? jag formulerar om mig, tycker du att det fungerar bra med lchf för din kropp och knopp? :-)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!
    Så himla duktig du är.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...