fredag 30 september 2011

Fredagsnöje

Jag vill ut och leka i mina fivefingers! Ja, jag har ju varit ute och lekt idag, på lekplatsen, och balanserat och sprungit i backarna och kört några sprints över sanden, men det är inte samma sak när man inte kan spurta iväg längre eftersom man måste putta på gungorna hela tiden ;)

Just nu har jag tagit en stooor bit 86% choklad och en dubbel espresso.. Om ett par timmar kommer Älskling hem. Då, då ska jag ut!

Sedan hoppas jag komma hem till ett kvällsfixat hem och en mumsig middag (lövbiff, kryddsmör och wokade grönsaker), men man kan ju inte få allt.. *flinar*

1 kommentar:

  1. SV: Tusen tack för tipsen! Vilken abv böckerna tyckte du var absolut bäst? :) Ska försöka hitta en bok att läsa på tyskan, så jag vill vara garanterad en bra läsning, hehe.. xD

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...