tisdag 20 september 2011

Ingen glass? Inga kakor?

Jag insåg just att jag inte ätit någon glass sedan 27juli! Jag som normalt har jättesvårt att stå emot just det.
Det enda jag "unnat" mig på nästan 2 månader är mörk choklad ett par gånger i veckan och en bit banan ibland!

Oväntat!


Och i köket står en stooor förpackning med Ballerina. 2,3 kilo. (Vanns på Liseberg i helgen) Mina favoritkakor. Tidigare kunde jag äta ett paket Ballerinakakor på kvällen, själv. Fast nu är jag inte ens lite sugen! Alls! Känns som om jag ljuger. Det är verkligen inte likt mig att inte vilja ha kakorna. Men det är sant.. :D

2 kommentarer:

  1. Åhh ballerina! Om du inte vill ha dem får du jätte gärna skicka dem till mig! ;o)
    Då får du ännu lättare att låta bli dem för då ser du dem inte alls och frestelsen är ej där.

    Kram från mig.
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Klart inspirerande

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...