onsdag 20 februari 2013

Vad är det för dag?

Ja, jag är lite dagavill just nu (bästa ordet!). Känns som om det är slutet på veckan fastän den ju egentligen alldeles nyss börjat?

Lagade middag här ikväll och det var sån himlans otur att jag inte hade telefonen att fota med (fortfarande trasig) för det var så härliga färger på maten! Jag hade ugnsbakat kycklingben med paprikakrydda på, gjort rödbetsbollar, mock-a-mole (avokado med citron och tacosås, typ), hallonsås och lade allting på tallrikar fulla med gröna blad! Till efterrätt blev det frusen mango, som glass :)

Sen var det läggdags för barnen och när alla låg i sina sängar åkte jag och tränade! Hurra! Tungt som attan börjar det bli och jag är alldeles darrig när jag kör hem och kan knappt hålla händerna tioitvå (kanske dags att sluta köra bil till gymmet, haha) och just nu när jag sitter och skriver en halvtimma senare är jag fortfarande darrig i överarmarna medan jag knappar på knapparna.. 

Så, vad blir det för dag imorgon? Torsdag? Vilodag?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...