fredag 24 februari 2012

Trög

Note-to-self: baka inte de där chocolate chip cookiesarna igen! (eller nåja, inte på väldigt länge i alla fall) för du kan inte låta bli att äta upp alla!

Nä, suck.
De är jättegoda och jättelätta att baka och det blir jättemånga och det hjälper inte att lägga in dem i frysen för att jag inte ska äta av dem, för de är till och med ännu godare att äta direkt därifrån. *flinar*

Receptet finns i boken Make it paleo. Köp den inte! ;)
Eller, jo, fast titta inte i den sista biten av boken, där där alla cheats&treats finns. Haha.

Nu sitter jag här framför datorn och har ätit upp hela satsen på tre dagar. Jag som trodde att de skulle räcka till helgens obligatoriska mysfika imorgon. Jag känner mig uppsvullen och trög och omotiverad till allt just nu. Blärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...