måndag 7 maj 2012

Upptagen helg!



Jisses, jag har haft fullt sjå den här helgen. Jag minns inte när jag var så uppbokad som jag varit dessa två dagar. Igår kväll när barnen somnat kröp jag zombieartat upp i soffan, åt en mugg yogurt och somnade. Puh.

En av höjdpunkterna (bland flera), i helgen som gick, var jag och Älskling ute på middag för att fira hans födelsedag. Supermysigt att vara ute bara vi två (händer alldeles för sällan just nu) och jättegott och förstås lyxigt att slippa laga maten själv, hihi.

Min meny bestod av grillad halloumi med honung, basilika och olivolja följd av tournedos med pepparsås, champinjoner, sparris och rotfruktsgratäng. Mums! Och så tillräckligt med rött vin till det för att göra mig lagom fnittrig ;)

Vad var din höjdpunkt i helgen?





(bildkälla)

2 kommentarer:

  1. Höjdpunkten var nog faktiskt att åka och simma och åka vattenrutschbana med barnen. Lite "play" helt enkelt;-) Jag kan bli lite lat och bekväm ibland och tycker att det är kallt osv. i badhuset men igår var det verkligen riktigt roligt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...