torsdag 17 maj 2012

Second breakfast


Idag verkar vara småätandets dag. Jag är liksom inte riktigt hungrig, utan bara småhungrig. Vilket gjorde att jag bara åt en halva av mandelbrödet jag bakade imorse. Vilket gjorde att jag åt lite yogurt med frön och tranbär en timma senare. Vilket gjorde att jag inte var så hungrig till lunchen utan bara åt en liten portion. Vilket gjorde att jag gick och öppnade skafferi och kylskåp flera gånger under eftermiddagen tills jag settlade med några rostade pekannötter och några tranbär (igen) till kaffet. Vilket gjorde att jag inte är hungrig till middagen nu, haha..

Jag hoppas att det känns annorlunda imorgon. Annars gäller det att verkligen grunda med en jättefrukost för att bli av med småätandet, för det är verkligen svårt att leva (äta) i takt med övriga familjen annars.


2 kommentarer:

  1. Sådana dagar har man ibland. Jag är likadan men då är jag oftast hungrig morgonen efter och då löser det av sig själv ;-)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...