onsdag 21 december 2011

Så hur går det då?

Mitt svar blir: Kanon!

Jag har nått mitt före-jul-viktmål (och det är ju inte ens jul än, så det är ju över förväntan! :D )

Jag har inte ätit massa lussebullar (fast jag har smakat såklart :)

Jag dricker max två koppar kaffe om dagen. (En på morgonen och en framåt 15.)

Jag har julhandlat alla julklappar (och postat de som ska långt).

Jag har julhandlat mat (på nätet) och den levereras imorgon före lunch (precis lagom så att jag hinner skrubba ur kylen under förmiddagen).

Jag har kommit ikapp med tvätten (och vad jag vet så måste ingenting mer tvättas före jul).

Hemmet är städat i grunden (och det behöver bara plockas undan lite på kvällarna för att hålla undan).

Jag har lagat wienernougat i minipresent till min mamma (och den är god, ja, jag och prinsessan slickade rent skålen!).


Jag är i fas i år! *segerdansar*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...