söndag 6 februari 2011

Svårt

Ja, det är väldigt svårt att stå emot. Men hittills har det gått rätt ok.
Igår smakade jag en litenliten bit marabou mjölkchoklad, min absoluta favoritchoklad, och tyckte inte att den var särskilt god. Så det var ju bra att jag inte tyckte att den var god, men dåligt att jag smakade överhuvudtaget.

Lite rödvin serverades till middagen igår. Och en whiskey framför teven. Undrar hur mycket det påverkar..

Lunch igår var en suuupergod köttfärsomelett i ugn som min underbara svärmor letat fram! Den kan jag helt klart äta mer av. Igen och igen. Mums!
Middagen var hemmagjorda kycklingnuggets, gott, men i princip fettfritt, vilket gjorde att jag var hungrig framåt åttatiden på kvällen. Därav mitt avstamp och mjölkchokladsmakningsmisstag.

Frukost i morse var lchfbröd med smör, skinka, goudaost, majonnäs och gurka. Och kaffe, såklart :)

Jag vet ännu inte vad det bli för lunch idag. (En av de lyxiga detaljerna med att vara hos svärföräldrarna!) Men jag antar att det blir till att lägga till en smörklick för att hamna på en bra nivå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...