söndag 13 februari 2011

Mitt nya liv!

Jag har så mycket tankar och ideer om hur jag vill ha mitt liv, leva mitt liv, må i mitt liv.
Jag vill vara frisk, pigg, positiv. Jag vill tycka att det är roligt att springa och hoppa och studsa runt med barnen. Jag vill orka upp på morgonen. Jag vill orka ut.

Idag är första dagen.
Jag åt en bra frukost med en aning kolhydrater: flatbröd med smör, skinka, ost, purjo och gul paprika.
Lunch: eh, hrm, lite grädde som var mittendelen av operatårtan som serverades på Lillebrors födelsedag.
Mellanmål: 2 kokta ägg med örtsalt.
Middag: några köttbullar med gräddsås.
Kvällsmål: Godnattshake (hallon, blåbär, sojamjölk, linfröolja, kanel, vanilj och en aning citron)

I förmiddags var jag och äldsta sonen ute och busade runt i backarna här i området. Lite trötta och varma var vi när vi kom in. Fast kalla om kinderna, för attans vad kallt det var ute! Och jag hoppade hopprep en stund efter det, för att förbättra konditionen som verkligen inte är där den ska vara, hehe.

Imorgon blir det ett stort glas vatten innan jag och sonen ska ut en sväng igen innan mannen åker till jobbet. Sedan blir det äggfrukost. Lunch är ännu osäkert, men nåt ska jag väl kunna vispa ihop? ;)

Och dagens vikt? 72,2!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...