måndag 17 december 2018

Lugnt och stilla

Idag är en vilodag efter kalasdagen igår. Det är så min kropp funkar. Eller inte funkar. Haha. Så är det i alla fall.

Så idag har jag ätit dåligt. Inte fel saker. Bara inte bästa sakerna.

Jag åt rester av en sån här till frukost, men blev inte tillräckligt mätt utan åt ett halvt sånt här bröd med ost och gurka med.

Sedan har jag ätit 5 såna här. Höhö. Kanske kunde jag valt nåt annat, men de låg så lättåtkomligt i kylen..

Jag har fått i mig mina multivitaminer och några glas vatten.

Nu till middag blir det det här. Så gott! Kan äta det flera dagar i sträck.. sötpotatis, nötfärs, stekt ägg, what's not to like? Däremot skippar jag paprikan. Är lite trött på varm paprika just nu.


Vad kan du äta flera dagar i sträck?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...