onsdag 19 september 2012

Varmrätt och kallrätt


Ibland blir jag irriterad. Till exempel när omeletten (eller ett stekt ägg, gaah) fastnar i stekpannan och inte går attvända utan att allt bara går sönder. Ja, jag är lite jobbig med att mina ägg ska hålla ihop och gulan får aaabsolut inte gå sönder, hehe. Men när det gäller en omelett så är det ju faktiskt inte hela världen. Den är ju lika god ändå. Bara inte lika fin. ;)


En annan sak som drabbade mig samma dag var att hallonen frös ihop när jag skulle äta dem. Inte heller hela världen men ändå lite irriterande. Hm. Tur att det var så gott att det inte gjorde nåt det heller, hihi.
Frusna hallon, kokosmjölk och kokoschips. Sååå mumsigt kvällsgodis! :D


Vad irriterar dig?
Och vad lindrar irritationen?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...