torsdag 27 juni 2013

Trögstartad

Efter en sjukdomsperiod är jag så seeeg och trögstartad. Det funkar liksom inte att bara komma igång igen. Men idag, äntligen, så fick jag tummen ur och körde ett yogapass åtminstone. Det där DDP yoga som är tung och intensiv och svettig yoga (om man vill). Och det kändes att det behövdes, om man säger så, haha. 

Nu ska vi grilla fläskfile och äta Turkish Chopped Salad från boken Well Fed. Jag satt i eftermiddags och bläddrade runt och påmindes om varför den där boken är en av mina favoriter. Imorgon blir det alltså boraborabollar och konfetti-ris till middag och sedan är det nog dags för en omgång skotska ägg igen, den här gången med texmexsmak tror jag allt! :D

Hungrig, jag? Japp! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...