onsdag 18 juli 2012

PW och favoritkål :D

Startade upp en sats favoritkål och gav mig ut på powerwalk medan den gottade till sig på spisen (Älskling höll koll på den och rörde om ibland). Och nu sitter jag här nyduschad och eftersvettas medan jag mumsar i mig lite kål&bacon.

Vi åt en rejäl (!!) senlunch idag. Massamassa smörstekta grönsaker, säkert 250-300g lövbiff och i alla fall 30g persiljesmör. (Hrm, jo, det var bara jag som åt det, ja.. *tittar bort*). Men ändå kunde jag inte hålla mig undan från naturgodiset på coop när jag och tjejan var där vid 18tiden. Så det var viktigt att äta nåt ordentligt nu på kvällen. Annars hade det blivit en låda Siaglass framför datorn istället. (Vi var på fabriksbutiken och handlade, och den som varit där vet att man köper aaaalldeles på tok för många lådor, haha, så det finns massa glass i frysen här just nu. Dumt men jättegott!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...