tisdag 27 mars 2012

Oväntat!


I förra veckan nådde jag mitt magiska viktmål. Jo. På riktigt!

Det har varit en lång resa även om det har hänt på relativt kort tid.
Här är jag före, undertiden, och efter.
(Fast jag har ingen målviktbild. Får kanske fixa till det en annan dag ;) )

Jag har haft mina mentala ups and downs. Där jag känt att jag vill ge upp (här och här tillexempel) och fallit för frestelser och struntat i allting. Och viktmässiga downs and ups. Där jag känt mig värdelös när det inte gått nedåt (fastän jag nu, med lite perspektiv och gott om erfarenhet, kan se vad det berott på och att det är heeelt naturligt att gå upp ett eller två kilo både vid ägglossning och mens!)

Och nu är jag då helt "nere" då.

Helt ofattbart.. *skakar på huvudet*

3 kommentarer:

  1. Sv: På davosgröt? Ja, boveteflingor, hirsflingor, sojaflingor - och det finns säkert mer! :)

    SvaraRadera
  2. Jag försökte skriva här i går men det blev tydligen något fel....
    Jättegrattis!!!!
    Det finns inte tillräckligt med utropstecken för att beskriva hur duktig jag tycker du varit/är.
    Jag har ju följt din blogg ett tag och du både imponerar och inspirerar mig.
    Lycka till med allt :-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack Majja! Vad glad jag blir av att kunna inspirera dig!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...