tisdag 5 juni 2012

Förmiddagens dagens

2 mjukkokta ägg till frukost. Med lite örtsalt på.



En kopp hallonbladste framför bompa med minikillen när stora busungarna gått till skolan.


En kopp espresso för att jag var så sömnig att ögonen bara trillade ihop framför bompa.



En sån här skål med kokoscurryköttgryta till lunch när minikillen sov middag.
Och dubbel Dvitamindos på grund av trötthet och det regniga vädret.



Repris på den, i sällskap av spännande läsning.


Och så två stora glas vatten under förmiddagen. Jag dricker normalt väldigt dåligt med vatten, så dessa två glas är värda att dokumentera ;)

Det som gör att den här dagen inte känns riktigt så bra som jag skulle vilja var för att jag öppnade skafferiet där mellan hallonbladsteet och kaffet och utan att jag egentligen tänkte på det så åt jag två rutor mjölkchoklad. Ajajaj. Alldeles för gott. Lång väg kvar alltså, för när jag är sådär som jag vill, på vagnen, så gillar jag inte mjölkchoklad, utan tycker att det är alldeles för sött och liksom lite kornigt och integott. Men där är jag inte ännu alltså. Kämpar på.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...