torsdag 13 oktober 2011

Dagens

Frukostkaffe med några ostskivor till.

Big Ass Salad till sen frukost/lunch.

Kaffe med mjölk till mellanmål.

Köttfärssås och smörstekt vitkål till middag.

Choklad framför Battlestar Galactica ikväll.


Idag har jag städat här hemma. Visst. Homeblessing gjordes igår. Men det märktes inte klockan nio imorse. Så, städstädstäd av alla pryttlar på golv, bänkar och bord, under soffan, i soffan och i barnsängar och fönsterbrädor (jag förstååår inte hur det går till!) och dammsugning i alla rum. Idag igen. 

Hann även med att äta lunch framför ett avsnitt Weeds innan jag städade undan på sybordet. Sedan hämta prinsessan på förskolan. Vi tog även med oss en kompis+mamman hem till oss idag och barnen lekte glatt ett par timmar medan jag och mamman drack kaffe och pratade som bara mammor gör ;) 
Sedan ner och hämta storebror på skolan och in på bokbussen som parkerat utanför affären.
Uppför alla trappor med alla barnen bärandes på 10kiloskille och en tuuung väska fylld med böcker till Bus.

Nu tänker jag ta paus från allt en stund och gå och lösa korsord i sängen tills middagen ska lagas om tjugo minuter, sådeså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...